Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148228
Назва: Сучасне впровадження екологічного маркетингу
Автори: Бондаренко, А. Ф.
Гусак, А. В.
Ключові слова: екологічна оцінка;экологическая оценка;зеленый офис;зелений офіс;екологічний маркетинг;экологический маркетинг
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Бондаренко А. Ф. Сучасне впровадження екологічного маркетингу / Бондаренко А. Ф., Гусак А. В. // Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 127-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148228
Розташовується у зібраннях:Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 – 14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127-130.pdf369,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.