Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманенко, О. О.
dc.date.accessioned2017-01-26T09:23:35Z
dc.date.available2017-01-26T09:23:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationРоманенко О. О. Цифровий маркетинг: адресність та ефективність комунікацій // Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 144-146.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148247
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectцифровий маркетингru_RU
dc.subjectцифровой маркетингru_RU
dc.subjectцелевая аудиторияru_RU
dc.subjectцільова аудиторіяru_RU
dc.titleЦифровий маркетинг: адресність та ефективність комунікаційru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk504.03ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 – 14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-146.pdf298,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.