Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148247
Назва: Цифровий маркетинг: адресність та ефективність комунікацій
Автори: Романенко, О. О.
Ключові слова: цифровий маркетинг;цифровой маркетинг;целевая аудитория;цільова аудиторія
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Романенко О. О. Цифровий маркетинг: адресність та ефективність комунікацій // Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 144-146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148247
Розташовується у зібраннях:Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 – 14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-146.pdf298,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.