Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, І. В.-
dc.contributor.authorПроцепова, А. С.-
dc.date.accessioned2017-01-31T14:01:22Z-
dc.date.available2017-01-31T14:01:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧайка І. В. Стратегії діяльності торговельного підприємства: сутність та основні типи / І. В. Чайка, А. С. Процепова // Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 103-106.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148363-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectторговое предприятиеru_RU
dc.subjectторгове підприємствоru_RU
dc.titleСтратегії діяльності торговельного підприємства: сутність та основні типиru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
103-106.pdf236,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.