Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148363
Назва: Стратегії діяльності торговельного підприємства: сутність та основні типи
Автори: Чайка, І. В.
Процепова, А. С.
Ключові слова: стратегія;стратегия;торговое предприятие;торгове підприємство
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Чайка І. В. Стратегії діяльності торговельного підприємства: сутність та основні типи / І. В. Чайка, А. С. Процепова // Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 103-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148363
Розташовується у зібраннях:Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
103-106.pdf236,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.