Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148429
Назва: | Формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти в регіонах України |
Автори: | Харченко, Марина Олександрівна |
Ключові слова: | заклади загальної середньої освіти, територіальна організація, продуктивні сили, освітній округ, регіональна економіка, регіон, соціально-економічний розвиток. |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Харченко М. О. Формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти регіонів України : дис. на здобуття ступеня канд. екон. наук спеціальністю 08.00.05 / Марина Олександрівна Харченко ; Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет». - Дніпропетровськ , 2016. – 213 с. |
Короткий огляд (реферат): | Харченко М. О. Формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти регіонів України. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. – Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», Дніпропетровськ, 2016. Дисертаційна робота присвячена узагальненню та розвитку науково-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти регіонів України з урахуванням їх соціально-економічних та екологічних показників. У ході визначення ролі територіальної організації закладів загальної середньої освіти в розвитку продуктивних сил розвинуто економічне трактування продуктивних сил та виокремлено абсолютні та відносні продуктивні сили. Досліджено існуючі проблеми територіального розміщення закладів середньої освіти в Україні. На цій основі розроблено концептуальні підходи до оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти в регіонах України з урахуванням їх соціально-економічних та екологічних показників. Удосконалено теоретичні засади формування освітніх округів. Розраховано інтегральний індекс функціонування закладів загальної середньої освіти в умовах соціально-економічного розвитку регіону, на основі якого регіони України згруповано в матрицю освітніх округів. Розвинуто методичні основи прийняття рішень про закриття закладів загальної середньої освіти на підґрунті витратного концептуального підходу. Запропоновано визначати соціальну значимість закладу середньої освіти. Удосконалено методичний підхід до оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти, який забезпечує мінімальний обсяг загальних видатків на їх утримання за максимального рівня соціальної значимості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148429 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра міжнародних відносин і аудиту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диссертация Харченко М.О..pdf | 5,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.