Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148494
Назва: Использование эффекта масштаба как стратегия развития предприятия
Автори: Горбанев, В. С.
Ключові слова: стратегия развития;стратегія розвитку;производственный процесс;виробничий процес;выпуск продукции;випуск продукції
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Горбанев В. С. Использование эффекта масштаба как стратегия развития предприятия // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конф., 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 1. – С. 91-93.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148494
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91-93.pdf273,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.