Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148708
Назва: Pros and Cons of Advertising
Автори: Muntyan, Anastasia
Pilova, K.P.
Shvets, O.D.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Muntyan A. Pros and Cons of Advertising/ A.Muntyan, K.P.Pilova, O.D.Shvets;/Розширюючи обрії:зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених, 3 - 4 квітня, 2014 р.-Дніпропетровськ, 2014.-Т. 1.– P. 33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148708
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CD400-33-33.pdf68,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.