Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148793
Назва: Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Автори: Педько, І. А.
Ключові слова: бетон;бетон;імітаційна модель;имитационная модель;маркетингова інформація;маркетинговая информация;підприємства виробники;предприятия-производители
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Педько І. А. Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону / І. А. Педько // Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 151-153.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148793
Розташовується у зібраннях:Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 15-17 квітня 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151-153.pdf198,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.