Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149225
Назва: Сучасні технології впливу реклами на свідомість дитячої цільової аудиторії
Автори: Волкова, Ю. О.
Пересадько, Г. О.
Ключові слова: рекламний вплив;рекламное влияние;ринок реклами;рынок рекламы;споживач;потребитель
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Волкова Ю. О. Сучасні технології впливу реклами на свідомість дитячої цільової аудиторії / Ю. О. Волкова, Г. О. Пересадько // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 139- 141.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149225
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
139-141.pdf452,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.