Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016. : [123] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 123
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
ZgurovskaI.pdf.jpg22-тра-2017MARKETING RESEARCHES IN THE ENERGY SECTOR OF UKRAINEZgurovska, I.; Cherep, A.
YelizarovIYelizarovaKMilyukovaK.pdf.jpg22-тра-2017THE ADVERTISING IN SMALL BUSINESSYelizarov, I.; Yelizarova, K.; Milyukova, K.; Mel’nikova, I.
VolosovaE.pdf.jpg22-тра-2017ANALYSIS OF LOGISTIC POTENTIAL OF «ANR GROUP» ENTERPRIZE AND DETERMINITION OF ITS LOGISTIC STRATEGYVolosova, E.; Steblyuk, N.
VizyrV.pdf.jpg22-тра-2017THE MOST POPULAR SMARTPHONES COMPANIES IN UKRAINEVizyr, V.; Pilova, K.; Zuyenok, I.
VinogradovaA.pdf.jpg22-тра-2017HIS MAJESTY - POSITIONINGVinogradova, A.; Kuvaeva, T.
TonkoshkurovaN.pdf.jpg22-тра-2017BRAND AS AN IMPORTANT COMPONENT OF THE MARKETING MIXTonkoshkurova, N.; Yevseytseva, E.
TkachenkoA.pdf.jpg22-тра-2017MOTIVES OF CONSUMER BEHAVIOR ON FITNESS-SERVICES MARKETTkachenko, A.; Dovgan’, S.
TishchenkoI.pdf.jpg22-тра-2017ABOUT QUESTION OF INFLATIONARY PROCESSES IN UKRAINE FROM 2012 TO 2016Tishchenko, I.; Gerashchenko, S.
TikhonenkoM.pdf.jpg22-тра-2017UKRAINIAN ADVERTISING MARKETTikhonenko, M.; Pilova, K.; Ivanchenko, I.
TaranL.pdf.jpg22-тра-2017THE MARKET EFFECT OF EXPORTSTaran, L.; Varyanichenko, E.
SvistunD.pdf.jpg22-тра-2017IPHONE 7 OR PERSONAL NAMESvistun, D.; Reshetilova, T.
SkryabinaE.pdf.jpg22-тра-2017DOES BRAND NEED A GENDER?Skryabina, E.; Pilova, K.
ShynkarenkoD.pdf.jpg22-тра-2017ADVANCING THE INTERNET FOR A SMALL BUSINESS, IS IT NECESSARY?Shynkarenko, D.; Pilova, K.
ShubinaA3.pdf.jpg22-тра-2017ESPECIALLY THE PROMOTION OF INNOVATIVE PRODUCTShubina, A.; Palekhova, L.
ShubinaA2.pdf.jpg22-тра-2017DEVELOPMENT OF MARKETING GOALS OF INDUSTRY ENTERPRISEShubina, A.; Palekhova, L.
ShubinaA.pdf.jpg22-тра-2017THE PROS AND CONS OF CELEBRITY MARKETINGShubina, A.; Kuvaeva, T.
ShtukarevaA.pdf.jpg22-тра-2017BEHAVIOURAL PREFERENCES IN FOOTWEAR ADVIRTISEMENTShtukareva, A.; Shynkarenko, N.
ShcherbanA.pdf.jpg22-тра-2017ANALYTICS MATTERSShcherban, A.; Reshetilova, T.
SenkinD.pdf.jpg22-тра-2017APERTIUM MACHINE TRANSLATION PLATFORM AND ITS DISTRIBUTIONSenkin, D.; Alekseev, M.; Kostrytska, S.
SehlianykD.pdf.jpg22-тра-2017PRODUCT ASSORTMENT PLANNING AS A MAJOR STEP INTO THE INTERNATIONAL MARKETSehlianyk, D.; Varyanichenko, E.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 123