Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016. : [123] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 123
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
SaprykinA.pdf.jpg22-тра-2017METHODS OF STRATEGIC PLANNING IN CRISISSaprykin, A.; Yerokhondina, T.
RuminD.pdf.jpg22-тра-2017NEW AUDIENCE CONTACTRumin, D.; Reshetilova, T.
PolishkevychY.pdf.jpg22-тра-2017CUSTOMER JUOURNEY MAP AS A TOOL OF MARKETING, BASED ON THE ATTENTIONPolishkevych, Y.
22-тра-2017MARKET SEGMENTATION. NEW PRINCIPLES OF MARKET SEGMENTATIONPodzolkova, D.; Kuzmina, A.; Pilova, K.
PodpriatovaN.pdf.jpg22-тра-2017EMPHASIZING ENVIRONMENTAL MARKETING FOR ENTERPRISESPodpriatova, N.; Klimkina, I.; Kostrytska, S.
PlotnichenkoD.pdf.jpg22-тра-2017ANALYSIS OF THE STATE FOREIGN DEBTPlotnichenko, D.; Gerashchenko, S.
PilovaD.pdf.jpg22-тра-2017FOCUS ON ENTERPRISE ECONOMIC SECURITYPilova, D.
PereverzevaM.pdf.jpg22-тра-2017IS IT POSSIBLE BY USING MUSIC TO INFLUENCE PEOPLE'S WILLINGNESS TO MAKE PURCHASES?Pereverzeva, M.; Shynkarenko, N.
PenzevaD.pdf.jpg22-тра-2017MODERN MARKETING TECHNOLOGIES IN BANKINGPenzeva, D.; Cherep, A.
ParshutinaY.pdf.jpg22-тра-2017THE MODERN MARKET OF SPICES AND SEASONINGSParshutina, Y.; Varyanichenko, E.
PanfilovaS.pdf.jpg22-тра-2017CURRENT UNEMPLOYMENT SITUATION IN UKRAINEPanfilova, S.; Gerashchenko, S.
OrelL.pdf.jpg22-тра-2017PERISCOPE AS A NON-BUDGET PROMOTION OF BRANDSOrel, L.; Krasovskaya, E.
OleinikO.pdf.jpg22-тра-2017MOBILE ADVERTISING IS AN EFFECTIVE TOOL OF MOBILE MARKETINGOleinik, O.; Yevseytseva, E.
NozdrachovaP.pdf.jpg22-тра-2017ANALYSIS OF THE MARKETING COMMUNICATIONS OF THE COMPANIES (DANCE SCHOOLS) AT THE MARKET OF DANCE SERVICES IN DNIPRO CITYNozdrachova, P.; Chumachenko, T.
NenarochkinA.pdf.jpg22-тра-2017USING INSTAGRAM FOR BUSINESSNenarochkin, A.; Reshetilova, T.
NasikanA.pdf.jpg22-тра-2017CUSTOMER - ORIENTED MARKETING IN UKRAINENasikan, A.; Kovtun, K.
MynkaVSidorkaA.pdf.jpg22-тра-2017THE ROLE OF MARKETING IN ENTERPRISES OF UKRAINEMynka, V.; Sidorka, A.; Garmider, L.
MuntyanA2.pdf.jpg22-тра-2017INCREASED SALES VIA AUGMENTED REALITYMuntyan, A.; Pilova, K.
MuntyanA.pdf.jpg22-тра-2017TARGETINGMuntyan, A.; Shynkarenko, N.
MilutinaJ.pdf.jpg22-тра-2017“PAIN SALES” AS A MARKETING TOOLMilutina, J.; Serduk, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 123