Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149347
Назва: ANALYSIS OF MAKING A PURCHASE DECISION CONCERNED INFORMATIONAL&ANALYTICAL SERVICES (BASED ON R.BLACKWELLS’ MODEL)
Автори: Man’ko, O.
Dovgan’, S.
Ключові слова: ANALYSIS OF MAKING A PURCHASE DECISION CONCERNED INFORMATIONAL&ANALYTICAL SERVICES (BASED ON R.BLACKWELLS’ MODEL)
Дата публікації: гру-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149347
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Man’koO.pdf18,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.