Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149604
Назва: Nevidnik D. Rolle der Verpackung im Marketing / D. Nevidnik, E.P. Pilova, I. A. Iaremenko // Розширюючи обрії [Електронний ресурс]. Т. 2. - 2017. - Р. 48.
Автори: Nevidnik, Diana
Pilova, E. P.
Iaremenko, I. A.
Ключові слова: Rolle der Verpackung;Marketing;роль упаковки;маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Rolle der Verpackung im Marketing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149604
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 12 th International Forum for Students and Young Researchers, April 20-21, 2017, Volume 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf45,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.