Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149982
Назва: Значення та порядок розробки емісійної політики підприємства
Автори: Болдуєва, О. В.
Ключові слова: інвестиції;дивідендна політика;облігація(облігації);емісійна політика
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Болдуєва О. В. Значення та порядок розробки емісійної політики підприємства / О. В. Болдуєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 3. - С. 60-65.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано значення емісійної політики підприємства у залученні інвестицій. Визначено вимоги до змісту концепції емісії підприємства. Запропоновано стратегію виходу українського підприємства на фондовий ринок з метою залучення довгострокового фінансування за рахунок емісії цінних паперів, а також порядок розробки дивідендної політики підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-65.pdf306,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.