Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150216
Назва: Типізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємств
Автори: Литовченко, І. Л.
Ключові слова: інтернет-середовище;Україна;маркетингова діяльність;промислове підприємство;типізація
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Литовченко І. Л. Типізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємств / І. Л. Литовченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 3. - С. 119-124.
Короткий огляд (реферат): Досліджено територіальну диференціацію економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. Запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150216
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119-124.pdf396,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.