Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150219
Назва: Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіону
Автори: Палєхова, Л. Л.
Ключові слова: конкурентна перевага;маркетингові можливості;наукова публікація НГУ 2010;маркетинг
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Палєхова Л. Л. Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіону / Л. Л. Палєхова // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 4. - С. 113-118.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність та зміст маркетингу промислових регіонів, визначаються основні маркетингові можливості для планування конкурентних переваг промислових регіонів у контексті сталого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150219
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-118.pdf343,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.