Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150237
Назва: Регресійна модель для оцінки паливної ефективності пневмоколісного рушія в тяговому режимі
Інші назви: Regression model of fuel efficiency estimate of rubber-tyred driver in traction mode
Автори: Аржаєв, Г. О.
Василенко, А. В.
Балака, М. М.
Ключові слова: великогабаритна пневматична шина;колісний рушій;мінімальна питома витрата палива;регресійна модель;матриця;критерій Фішера;large-size pneumatic tyre;wheel propeller;minimal specific fuel consumption;regression model;matrix;Fisher's test
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Аржаєв Г. О. Регресійна модель для оцінки паливної ефективності пневмоколісного рушія в тяговому режимі / Г. О. Аржаєв, А. В. Василенко, М. М. Балака // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 148-156.
Короткий огляд (реферат): Розроблено багатофакторну регресійну модель, що встановлює взаємозв’язок між величиною мінімальної питомої витрати палива колісного рушія в тяговому режимі і основними параметрами великогабаритних шин при прямолінійному русі.
The multifactor regression model is developed. It establishes interrelation between the value of the minimal specific fuel consumption wheel propeller in traction mode and the main parameters of large-size tyres in rectilinear motion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150237
Розташовується у зібраннях:«Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014, г. Днепропетровск, 27-28 сентября : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
148-156.pdf448,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.