Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151010
Назва: | Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі |
Автори: | Онищенко, Г. А. |
Ключові слова: | грамотність;грамотность;орфографія;орфография;середня загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Акцент ПП |
Бібліографічний опис: | Онищенко Г. А. Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / Г. А. Онищенко // Філологічні науки. Збірник наукових праць студентів та викладачів факультету. - Дніпро : Акцент ПП, 2017. – С. 221-222. |
Короткий огляд (реферат): | Попри поширення в сучасному світі комп‘ютерних технологій, завдяки яким усе більшого значення набуває комп‘ютерний набір тексту, а не написання його «від руки», зберігається суспільне значення грамотності, зокрема й орфографічної. Молодь може бути скептично налаштована з цього приводу, але зауважимо хоча б те, що не кожна програма-редактор адекватно виконує функції перевірки орфографії та пунктуації, не говорячи про лексичну й граматичну відповідність тексту нормам, тому навіть у друкованій продукції часто трапляються прикрі помилки. Грамотність усного й, звичайно, письмового мовлення – ознака освіченої, мислячої, свідомої своєї національної й культурної приналежності людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151010 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та мовної комунікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
221-222.pdf | 307,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.