Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154253
Назва: Bedürfnispyramide als Marketinggrundlage
Автори: Nevidnik, Diana
Ключові слова: Bedürfnispyramide, Marketinggrundlage
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Nevidnik D. Bedürfnispyramide als Marketinggrundlage / Diana Nevidnik, E.P. Pilova, I.A. Iaremenko // Розширюючи обрії : зб. тез 13-го міжнародного форуму студентів і молодих учених, 19-20 квітня, 2018 р., [Електронний ресурс]. Т. 1. - 2018. - Р. 93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154253
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS. April 19-20, 2018. Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93.pdf44,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.