Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154940
Назва: Особливості перекладу англомовних рекламних текстів на українську мову
Автори: Качан, Тетяна Русланівна
Ключові слова: РЕКЛАМА;РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ;СЛОГАН;ПЕРЕКЛАД;ЕКСПРЕСИВНІСТЬ;ADVERTISING;ADVERTISING TEXT;SLOGAN;TRANSLATION;EXPRESSIVENESS
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Качан Т.Р. Особливості перекладу англомовних рекламних текстів на українську мову: дипломна робота магістр. - Дніпро 2019. - 95 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження: рекламні тексти в англо-американських Інтернет- ресурсах. Предмет дослідження: особливості їх відтворення українською мовою. Мета полягає у дослідженні особливостей перекладу англомовних рекламних текстів, що зумовлює вирішення таких завдань: – дати визначення поняття рекламного тексту і його стилю; – розглянути структурно-семантичні особливості рекламних текстів; – дослідити класифікацію рекламних текстів; – визначити засоби виразності у рекламних текстах; – надати транслатологіну характеристику рекламного тексту; – виявити принципи перекладу рекламних текстів; – охарактеризувати методи та прийоми передачі засобів експресивності у рекламних текстах; –провести практичне дослідження особливостей перекладу англо-мовних рекламних текстів. Методи дослідження представлені комплексна методика, яка поєднує дискурсивний, текстово–інтерпретаційний, актомовленнєвий аналіз. У вступі вказується мета та актуальність дипломної роботи. У теоретичній частині здійснено дослідження сучасних вітчизняних і зарубіжних лінгвістів, присвячені загальному опису мови реклами, аналізу її структурно-семантичних особливостей, класифікації рекламних текстів та специфіки їх перекладу. У практичній частині проаналізовано способи перекладу англомовних рекламних текстів та специфіка передачі виразності в них. Теоретична новизна роботи полягає у результатах дослідження та висновки є певним внеском у подальший розвиток лінгвістики тексту, прагмалінгвістики, 97 перекладознавства, сприяють розробці проблем вивчення мови як суспільного явища в тісному зв'язку з практичною діяльністю людини. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання основних положень роботи та зібраного мовного матеріалу у викладанні курсів сучасної англійської мови, на практичних заняттях, присвячених перекладу текстів реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154940
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Качан_Т._Кваліфікаційна_робота_магістра.PDF1,03 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.