Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155182
Назва: Подолання формалізму як один з пріоритетів розвитку освіти
Автори: Возняк, Сергій Степанович
Ключові слова: внутрішня форма;зовнішня форма;формалізм
Дата публікації: 2019
Видавництво: НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Возняк С. С. Подолання формалізму як один з пріоритетів розвитку освіти / Сергій Степанович Возняк // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 42-44.
Короткий огляд (реферат): Стверджується, що беззастережний формалізм так чи інакше руйнує освіту, орієнтуючи учасників педагогічного спілкування лише на зовнішню форму Проте ані теоретики з педагогіки, ані практичні вчителі не вміють розрізняти форму зовнішню (формальну), та внутрішню ( змістовну). Подолання цієї безграмотності є одним із пріоритетів розвитку сучасної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155182
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-44.pdf210,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.