Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155183
Назва: Педагогіка партнерства у вищій школі
Автори: Бабенко, Наталія
Козинець, І. І.
Ключові слова: педагогіка;вища школа;Педагогіка партнерства
Дата публікації: 2019
Видавництво: НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Бабенко Н. Педагогіка партнерства у вищій школі / Н. Бабенко, І. І. Козинець // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 44-47.
Короткий огляд (реферат): Разом із розвитком суспільства повинні розвиватися методи підготовки випускників закладів вищої освіти, адже мета освітнього закладу – навчити студента вчитися та самостійно здобувати знання протягом життя. Саме принцип педагогічного партнерства найкраще сприяє реалізації співпраці викладача та студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155183
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44-47.pdf175,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.