Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтуденікіної Надії Віталіївни
dc.date.accessioned2020-07-17T10:32:57Z
dc.date.available2020-07-17T10:32:57Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155627
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – є процес управління підприємницькою діяльністю в сфері електронної торгівлі. Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління інтернет-магазином. Мета роботи – визначення методів удосконалення торговельної діяльності підприємства. Методи дослідження – метод систематизації, аналітичний, графічний. Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи організації та розвитку інтернет-бізнесу в сфері торгівлі. Визначені понятті і сутність інтернет-торгівлі, моделі та технічне забезпечення ведення e-commerce. У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності інтернет-магазину «Rozetka.ua», проведено аналіз діяльності компанії на підставі SWAT-аналізу та розроблена бізнес-модель Canvas. У третьому розділі наведено напрями удосконалення торговельної діяльності ТОВ «Розетка.УА» на підставі порівняння та аналізу найближчих конкурентів компанії.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ, МОДЕЛЬ ТОРГІВЛІ B2B, МОДЕЛЬ ТОРГІВЛІ B2C, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ОХВАТ КОРИСТУВАЧІВ, ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС.ru_RU
dc.title076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Удосконалення торговельної діяльності підприємств у інтернет середовищі"ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студенікіна Н.В..pdf210,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
КР Студенікіна.rar718,11 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.