Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамадзе, Юлія Іраклівна-
dc.date.accessioned2021-01-04T10:39:10Z-
dc.date.available2021-01-04T10:39:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАдамадзе Ю. І. Специфіка та особливості перекладу німецьких та англійських реклммних текстів: Дипломна робота магістра /Адамадзе Ю. І. - Дніпро, 2020. - 80 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157103-
dc.description.abstractМетою роботи є опис специфіки перекладу та структурно-композиційного оформлення рекламних текстів англійської та німецьких мов.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.titleСпецифіка та особливості перекладу німецьких та англійських рекламних текстівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамадзе.pdf615,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.