Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанкіна, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-04T12:17:23Z-
dc.date.available2021-01-04T12:17:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХанкіна Л.О. Специфіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови): Дипломна робота магістра / Ханкіна Л.О. - Дніпро, 2020. - 90 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157110-
dc.description.abstractМета полягає в дослідженні маркетингових текстів як виду реклами та аналізі лексичних та стилістичних особливостей їх перекладу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectРЕКЛАМА, МАРКЕТИНГОВИЙ ТЕКСТ, СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ НА ВЕБ-САЙТАХ, ПЕРЕКЛАД МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ, ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ТРАНСФОРМАЦІЇ.ru_RU
dc.titleСпецифіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови)ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ханкина.pdf1,11 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.