Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157156
Назва: Аналіз інструментів та технологій створення та керування web–сайтів та CRM–систем
Інші назви: ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента групи 124м–19 Дьячкова Антона Олександровича спеціальності 124 Системний аналіз
Автори: Дьячков, Антон
Ключові слова: веб-сайт;веб-додаток;сайт;альтернатива;crm;сервер;запит;розробка;реалізація
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – запропонувати шляхи та методи покращення економічних показників підприємства в ході впровадження CRM-системи. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в тому, що впровадження сучасних веб-додатків для роботи з клієнтами спричиняє підвищення економічних показників для власника. Важливо правильно аналізувати потреби клієнта та використовувати відповідні інструменти.
Актуальність обраної теми обумовлена високою конкуренцією на інтернет-ринку, адже правильно обрані та оптимізовані веб-проекти мають вищу швидкість відповіді на запит клієнта.
Опис: Об’єкт досліджень – процес вибору та розробки CRM-системи. Предмет досліджень – CRM-система роботи з клієнтами агро-бізнесу. Мета роботи – запропонувати шляхи та методи покращення економічних показників підприємства в ході впровадження CRM-системи. Поставлені задачі: 1) Вибір веб-додатка для покращення економічних показників підприємства. 2) Розгляд існуючих CRM-систем та розгляд ідеї розробки приватної системи. 3) Розробка приватної CRM-системи за тестовим завданням реального клієнта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157156
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_ДьячковА(спец_124м).pdf495,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.