Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157437
Назва: Формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша» (за матеріалами ПП Олійник Н.В. магазин «Капітоша»)
Інші назви: Formation of a diversification strategy for the chain of stores “Kapitosha” (based on the materials of PE N.V. Oliynyk “Kapitosha” store)
Автори: Кисельова, Наталія Євгенівна
Ключові слова: ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, СТРАТЕГІЧНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Дата публікації: гру-2020
Бібліографічний опис: Кисельова Н.Є. Формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша» (за матеріалами ПП Олійник Н.В. магазин «Капітоша») / Н.Є. Кисельова – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 85 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша». Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто напрями управління процесами диверсифікації: складові, фактори та методи; визначено особливості вибору стратегічних альтернатив бізнесу торговельних підприємств; проаналізовано основні підходи до класифікації стратегій сучасних торговельних підприємств; наведено загальну характеристику діяльності та організаційна структура ПП Олійник Н.В.; проаналізовано показники економічного аналізу ПП Олійник Н.В.; оцінено фінансовий стан ПП Олійник Н.В.; виявлено підґрунтя впровадження стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша»; обґрунтовано реалізацію стратегії диверсифікації мережі магазинів «Капітоша»; визначено ефективність стратегії диверсифікації мережі магазинів «Капітоша»
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша». Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто напрями управління процесами диверсифікації: складові, фактори та методи; визначено особливості вибору стратегічних альтернатив бізнесу торговельних підприємств; проаналізовано основні підходи до класифікації стратегій сучасних торговельних підприємств; наведено загальну характеристику діяльності та організаційна структура ПП Олійник Н.В.; проаналізовано показники економічного аналізу ПП Олійник Н.В.; оцінено фінансовий стан ПП Олійник Н.В.; виявлено підґрунтя впровадження стратегії диверсифікації для мережі магазинів «Капітоша»; обґрунтовано реалізацію стратегії диверсифікації мережі магазинів «Капітоша»; визначено ефективність стратегії диверсифікації мережі магазинів «Капітоша»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157437
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули_Кисельова.pdf168,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Диплом_Кисельова.rar42,18 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.