Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158249
Назва: Еволюція позиціонування підприємства: від маркетингового до стратегічного підходу
Автори: Волошина, С. В.
Митько, В. С.
Косенко, С. М.
Ключові слова: кризове явище;маркетинговий підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Волошина С. В. Проблемы глобального денежного регулирования / Волошина С. В., Митько В. С., Косенко С. М. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ . – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. - С. 10-11
Короткий огляд (реферат): Невизначеність розвитку ринкової ситуації та поглиблення кризових явищ у світовій економіці змушує більш прискіпливо оцінити базові економічні категорії, на яких ґрунтується організаційно-економічний механізм господарювання підприємств. До числа таких категорій відноситься «позиціонування підприємства».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158249
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.