Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158749
Назва: Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
Автори: Рибалко, Ольга
Дата публікації: 16-гру-2019
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. Проведено маркетингове дослідження медіа вподобань споживачів підприємства роздрібної торгівлі. На основі економіко-математичного моделювання обрано найбільш результативний сценарій. Здійснено комунікаційну та економічну результативність рекламної кампанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158749
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко.pdf2,01 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.