Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158824
Назва: | Автоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачів |
Автори: | Терентьєва, Катерина |
Ключові слова: | АЛЬТЕРНАТИВНА ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ;РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ;МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ;ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ КЕРУВАННЯ |
Дата публікації: | 15-вер-2021 |
Видавництво: | НТУ «Дніпровська політехніка» |
Бібліографічний опис: | Терентьєва К. А. Автоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачів : кв. роб. … магістра зі спец. 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» / Терентьєва Катерина Андріївна. – Д.: НТУ «ДП», 2020. – 87 с. |
Короткий огляд (реферат): | Об’єкт дослідження: процес споживання електричної енергії у локальній мережі при наявності джерел альтернативної енергії. Предмет дослідження: автоматизація процесу керування розподіленням аль-тернативної електричної енергії серед споживачів. Мета кваліфікаційної роботи: максимізація споживання надлишків альтер-нативної електричної енергії за рахунок використання у якості балансних спожи-вачів зарядних станцій електромобілів. Основними методами дослідження використаними для досягнення постав-леної мети були: аналіз літературних джерел, декомпозиція, статистичний аналіз даних, імітаційне моделювання, децентралізоване керування. В роботі проаналізована технологічний процес, структура об’єкта керування та вимоги до його функціонування. На підставі чого сформовані вимоги до функ-ціонування системи керування та її програмного забезпечення. За результатами роботи отримані два наукових положення: – представлення процесу заряду елемента акумулятора добутком прямо пропорційних залежностей струму та напруги заряду від його рівня, дозволяє мо-делювати даний процес при довільному початковому значені заряду та безперерв-ній зміні струму заряду; – використання децентралізованого підходу для рівномірного розподілу енергії серед зарядних станцій електромобілів забезпечує максимізацію спожи-вання надлишків альтернативної електричної енергії в локальній мережі. Розроблено модель системи децентралізованого керування розподілом аль-тернативної електричної енергії серед зарядних станцій електромобілів яка забез-печує рівномірний розподіл потужності при її обмеженні яке присутнє на час по-дачі запиту, при появі додаткового запиту та при зникненні додаткового запиту. На підставі отриманих моделей розроблено програмне забезпечення систе-ми керування та людино-машинного інтерфейс. Перевірка функціонування про-грамного забезпечення показала, що воно функціонує відповідно до вимог, а про-цес моделювання об’єкта керування та керування технологічним процесом відпо-відають моделям отриманим в математичному пакеті MATLAB. Отримане програмне забезпечення може бути використано при розробці си-стеми децентралізованого керування розподілом альтернативної електричної ене-ргії серед зарядних станцій електромобілів. Подальшим напрямком розвитку роботи є реалізація алгоритмів керування розподілом альтернативної електричної енергії з урахуванням пріоритетів та ви-користання розроблених моделей процесу заряду акумулятора електромобіля для прогнозування часу його заряду |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158824 |
Розташовується у зібраннях: | 2020-2021 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
151М-19_Терентьева_К_А.pdf | 6,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.