Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159022
Назва: Аналіз меблевої галузі для створення веб-додатку (реалізація клієнтської частини
Інші назви: Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Фракянц Сергія Едуардовича спеціальності 124 - Системний аналіз
Автори: Фракянц, Сергій
Ключові слова: імітаційне моделювання;системний аналіз;бізнес-план;нечіткі відношення;метод згортки;МЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙ
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв.
Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в оптимізації та автоматизації процесу продажу товарів меблевої промисловості, яка використовує фізичні активи до електронно комерційної діяльності, що дає змогу виконати диверсифікацію продукції, а також визначити допоміжну інфраструктуру з метою проведення прибуткових рекламних компаній.
Опис: Об’єкт дослідження: електронно комерційна діяльність меблевої галузі. Предмет дослідження: методи системного аналізу у імітаційному моделюванні, технології розробки програмного забезпечення, методи прийняття рішень на основі багатьох-критеріїв. Мета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв. В інформаційно-аналітичному розділі проведенний аналіз методів системного аналізу у імітаційному моделюванні, технологій розробки програмного забезпечення, методи багатокритеріальних рішень. В спеціальному розділі змодельовані та розв’язані задачі на основі аналізу діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції, а саме: розробленне та протестоване програмне забезпечення, вирішено питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв, також розділ містить спроектований бізнес план та імітаційну модель.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159022
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бак_спец124_ФракянцС.pdf45,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.