Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159051
Назва: Підвищення ефективності бізнес-процесів PR-агентства
Автори: Тутунжеєв, Артемій Віталійович
Ключові слова: PR-ТА РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО, ДІЛОВА АКТИВНІСТЬ, БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ, ЕКОНОМІЧНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ.
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): 61 сторінка, 14 рисунків, 7 таблиць, 22 інформаційних джерел, 4 додатка. Об'єкт дослідження – рекламна діяльність PR-агентства. Предмет дослідження – організаційні напрями підвищення ділової активності рекламного агентства. Мета роботи – удосконалення управління діловою активністю агентства з метою підвищення ефективності його бізнес-процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159051
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Тутунжеєв А.В..rar593,27 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Тутунжеєв А.В..rar49,16 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.