Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159155
Назва: Формування підходів до управління продажами підприємства (на прикладі компанії «Технооптторг-Трейд
Автори: Демченко, Анастасія Ігорівна
Ключові слова: ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРОПОЗИЦІЯ, ПОПИТ
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): 59 сторінок, 6 рис., 12 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159155
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Демченко А..rar1,04 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Демченко А..pdf377,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.