Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181
Назва: | Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті |
Автори: | Лях, В. В. |
Ключові слова: | постмодерніт;постмодернити;система освітянських інституцій;система образовательных учреждений;філософія освіти;философия образования |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | НГУ |
Бібліографічний опис: | Лях В. В. Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті / Лях В. В. // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 120-122 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні досить поширеною є думка, що сучасна освіта перебуває в кризі, що спричинена входженням людства в іншого типу реальність – Другу модерніті (У.Бек), або постмодерніті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасне буття філософії: Філософія в єдності культурно-історичного процесу: Наук.-практ. конференція, 27-28 листопада 2012 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тезисы конференции _итог_NTВ 453206-120-122.pdf | 275,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.