Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181
Назва: Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті
Автори: Лях, В. В.
Ключові слова: постмодерніт;постмодернити;система освітянських інституцій;система образовательных учреждений;філософія освіти;философия образования
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Лях В. В. Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті / Лях В. В. // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 120-122
Короткий огляд (реферат): На сьогодні досить поширеною є думка, що сучасна освіта перебуває в кризі, що спричинена входженням людства в іншого типу реальність – Другу модерніті (У.Бек), або постмодерніті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181
Розташовується у зібраннях:Сучасне буття філософії: Філософія в єдності культурно-історичного процесу: Наук.-практ. конференція, 27-28 листопада 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тезисы конференции _итог_NTВ 453206-120-122.pdf275,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.