Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159208
Назва: Використання маркетингового інструментарію в процесі адаптації інноваційної діяльності промислового підприємства до вимог ринку
Автори: Борзаковська, Л. В.
Ключові слова: інноваційна діяльність;маркетинговий інструментарій
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Борзаковська Л. В. Використання маркетингового інструментарію в процесі адаптації інноваційної діяльності промислового підприємства до вимог ринку / Борзаковська Л. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ . – Дніпропетровськ : НГУ, 2012.- С. 52-53
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку економіки свідчать про визначальну роль інновацій в забезпеченні конкурентоспроможності промислового підприємства. Під впливом інновацій перебудовується технічний базис промислового підприємства, починаючи з використання нових видів сировини, матеріалів, енергії, нових машин та обладнання, і закінчуючи випуском нової продукції, модернізацією форм організації виробництва та управління. Тому цілком очевидною є необхідність переходу промислових підприємств до інноваційної моделі розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159208
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.