Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159215
Назва: Соціальні інновації як чинник розвитку вітчизняних підприємств
Автори: Жалдак, Г. П.
Ключові слова: вітчизняне підприємство;суспільні відносини
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Жалдак Г. П. Соціальні інновації як чинник розвитку вітчизняних підприємств/ Жалдак Г. П. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ . – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. - С. 61-62
Короткий огляд (реферат): Економічні перетворення, що відбуваються на сучасному етапі становлення української державності, а також процеси демократизації та розбудови соціально орієнтованого громадянського суспільства супроводжуються змінами в усіх сферах діяльності людини. Нові суспільні відносини значною мірою впливають і на розвиток діяльності промислових підприємств. Стає очевидним, що шлях у майбутнє пов’язаний не стільки з розвитком та подальшим удосконаленням технічних умов існування людини, а з всебічним розвитком та удосконаленням найголовнішої складової продуктивної сили суспільства – самої людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159215
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.