Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159242
Назва: Просування нової послуги на промисловому ринку
Автори: Онікієнко, Арина
Ключові слова: сонячна енергетика, високотехнологічні ринки, просування нової послуги, програма просування
Дата публікації: 16-гру-2019
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі захищається положення, що просування нової послуги на високотехнологічному промисловому ринку ефективною є конкурентна сфокусована (нішева) клієнтоорієнтована стратегія, що сприяє розвитку ринку та швидкому формуванню конкурентних переваг. Метою є вивчення теоретико-методичних питань з розробки стратегії щодо просування послуг на інноваційному промисловому ринку та розробки методів її впровадження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159242
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом new.pdf2,84 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.