Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159320
Назва: Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення
Автори: Яцентюк, С. В.
Ключові слова: брендинг;продукція промислового призначення;продукция промышленного назначения;маркетингова теорія;маркетинговая теория;конкурентоспроможність підприємства;конкурентоспособность предприятия
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Яцентюк С. В. Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення / Яцентюк С. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 46-48
Короткий огляд (реферат): Сучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну позицію на конкретному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159320
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-46-48.pdf232,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.