Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159564
Назва: Методика виявлення порушень політики безпеки оператора call-центру при обробці запитів клієнта
Автори: Коврига, Данил Андрійович
Ключові слова: DLP, ІНФОРМАЦІЯ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ,CALL-ЦЕНТР,SPEECH-TO-TEXT, FORCEPOINT,CALL-ЦЕНТР
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто моделі загроз та порушника, профіль захищеності, політики безпеки, архітектура call-центру після впровадження методики та конфігурацію Forcepoint DLP.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159564
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковригa.pdf8,94 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.