Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159844
Назва: Обґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесу
Автори: Гайдар, В. В.
Малієнко, А. В.
Ключові слова: ресторанне господарство;ресторанний бізнес
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Гайдар В. В. Обґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесу / В. В. Гайдар, А. В. Малієнко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 292-293
Короткий огляд (реферат): Одним із важливих факторів впливу на результати діяльності закладів ресторанного господарства є попит на продукцію і послуги та тенденції його розвитку. Для того, щоб покращити прибуток на підприємстві, впливаючи на попит, потрібно вивчити не тільки самі методи дії, різні концепції (прийоми) управління попитом, але і можливі види стану попиту. Задача підвищення ефективності діяльності підприємства передбачає аналіз стану і рівня попиту, підтримки на цьому рівні пропозиції. Задача управління попитом полягає в формуванні керуючого впливу на рівень, час і характер попиту так, щоб це допомогло організації в досягненні цілей, що стоять перед нею.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159844
Розташовується у зібраннях:Секція 12 – Інформаційні технології та телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12_Гайдар_НГУ.pdf203,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.