Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159918
Назва: | Впровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу» |
Автори: | Юр’єв, Д. В. Ротт, Н. О. |
Ключові слова: | деформація;зварювання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | НТУ ДП |
Бібліографічний опис: | Юр’єв Д. В. Впровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу» / Д. В. Юр’єв, Н. О. Ротт // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 394-395 |
Короткий огляд (реферат): | Ділянки деталей, що зварюються, розташовані в зоні і навколо шва, піддаються нерівномірним температурним перепадам – моментально нагріваються до стану плавлення і інтенсивно охолоджуються. Внаслідок таких процесів метал спочатку починає розширюватись. Він впливає на найближчі зони, що мають зовсім іншу температуру. Вплив розширення сталі буде вище, чим менше теплопровідність металу. В результаті виникають потужні напруги, що призводять до деформації матеріалу. Вони негативно впливають на результат роботи, тому необхідно розуміти, яким чином зняти напругу металу після зварювання. Мета роботи. Впровадження технології зняття залишкових напружень в металі після зварювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159918 |
Розташовується у зібраннях: | Секція 19 – Матеріалознавство та технічна естетика |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19_Юр_єв Д.pdf | 295,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.