Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159949
Назва: Комунікації, як складова підприємницької діяльності
Автори: Замкова, М. С.
Касьяненко, Л. В.
Ключові слова: комунікації;підприємницька діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Замкова М. С. Комунікації, як складова підприємницької діяльності / М. С. Замкова, Л. В. Касьяненко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 208-209
Короткий огляд (реферат): Комунікації - це основа життя усіх людей на планеті. Кожного дня у кожної людини проходить процес комунікації, будь то побутові питання або ж питання професійної діяльності. Підприємницька діяльність включає в собі дуже багато різних комунікацій: порозуміння між співробітниками, контакт між керівником та працівником, взаємний зв'язок з клієнтами та спілкування з діловим партнерами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159949
Розташовується у зібраннях:Секція 13 – Економіка і управління в промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_Замкова_НТУ.pdf235,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.