Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159950
Назва: PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні
Автори: Кулініч, В. С.
Касьяненко, Л. В.
Ключові слова: public relations;бізнес-реклама;публічне управління
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Кулініч В. С. PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні / В. С. Кулініч, Л. В. Касьяненко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 431-432
Короткий огляд (реферат): Комунікаційна діяльність органів публічної влади є необхідною для успішної роботи зі стейкхолдерами. Одним з таких інструментів виступає сучасна технологія - PR (public relations). Він виступає як інструмент зв’язку між публічним сектором та бізнесом, громадськістю та міжнародними партнерами. Цей інструмент служить тим, що повинен сформувати позитивний імідж про організацію, підвищення її репутації і створення сприятливого клімату в середині. Саме всі ці складові відповідають за те, як саме будуть сприймати організацію: у разі позитивного іміджу – організація буде мати авторитетний статус, а у разі негативного іміджу – організація буде мати певно зневажливий статус.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159950
Розташовується у зібраннях:Секція 17 – Публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_Кулініч_НТУДП.pdf276,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.