Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160128
Назва: Специфіка перекладу англомовних рекламних слоганів українською мовою
Автори: Грек, Марія Олександрівна
Ключові слова: РЕКЛАМА, ДИСКУРС, СЛОГАН, ПЕРЕКЛАДАЦЬКА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НУЛЬОВИЙ ПЕРЕКЛАД, ДОСЛІВНИЙ ПЕРЕКЛАД, АДАПТАЦІЯ, РЕВІЗІЯ
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Специфіка перекладу англомовних рекламних слоганів українською мовою : кваліфікаційна робота магістра / Грек М.О. - Дніпро, 2022. - 103 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає у визначенні та дослідженні перекладацьких трансформацій для рекламного тексту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160128
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грек М_Диплом.pdf1,51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.