Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаздорська, Аліна Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-02-03T19:52:28Z-
dc.date.available2022-02-03T19:52:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОсобливості перекладу англомовних рекламних текстів : кваліфікаційна робота магістра / Раздорська А.В. - Дніпро, 2022. - 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160136-
dc.description.abstractМета дипломної роботи полягає у дослідженні особливостей перекладу англомовних рекламних текстів, що зумовлює вирішення таких завдань: - дати визначення поняття реклами та рекламного тексту. - дослідити класифікацію рекламних текстів. - визначити структурні особливості маркетингового тексту. -проаналізувати засоби, що використовуються при перекладі англомовних рекламних текстів українською мовою. - розглянути експресивні засоби рекламних матеріалів та особливості їх передачі в рекламних україномовних текстах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРЕКЛАМА, РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ, ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ, ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ, ЕКСПРЕСИВНІСТЬ,ПЕРЕКЛАДuk_UA
dc.titleОсобливості перекладу англомовних рекламних текстівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Раздорська Диплом.pdf2,9 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.