Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160137
Назва: Лінгвістичні особливості рекламного дискурсу у сучасній англійській мові
Автори: Сердюченко, Ольга Сергіївна
Ключові слова: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТИЛЬ, РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС, ЗМІ, РЕКЛАМНИЙ ЗАГОЛОВОК, СЛОГАН
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Лінгвістичні особливості рекламного дискурсу у сучасній англійській мові : кваліфікаційна робота магістра / Сердюченко О.С. - Дніпро, 2022. - 70 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: визначити місце та роль рекламного дискурсу у функціональній системі сучасної англійської мови та його основні лінгвістичні характеристики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160137
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сердюченко Диплом.pdf1,09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.