Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160207
Назва: Комп’ютерна система формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data
Автори: Куленко, Сергій Олександрович
Ключові слова: BIG DATA, СОЦІАЛЬНІ ГРАФИ, ДВУДОЛЬНІ ГРАФИ, ТАРГЕТИНГ, НЕЙРОТЕХНОЛОГІЇ, APACHESPARK, DATAMINING, СЛАБО СТРУКТОРОВАНІ ДАНІ, СИЛЬНО СТРУКТУРОВАНІ ДАНІ.
Дата публікації: 20-січ-2022
Бібліографічний опис: атестаційна робота магістра/ Куленко С.О.- Дніпро 2022, 89с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження: Комп’ютерна система формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data. Мета роботи: Розробити та впровадити комп’ютерну систему формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data, для підвищення ефективності рекламних кампаній через створення теплих аудиторій за допомогою вилучення, аналізу та встановлення відповідностей у великих даних. Одержані результати: було розроблено програмне забезпечення для збору та аналізу даних про пошуки та пропозиції турів. На основі отриманих зв'язків побудований граф, на якому виконаний алгоритм по знаходженню найбільш оптимальної безлічі співпавших пар. За допомогою даної методики було продано 39 турів на різні напрямки за 1,5 тижня за допомогою таргетованої реклами під час пандемії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160207
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЗ_Куленко Сергей Олександрович_123м-20-1.pdf1,94 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.