Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160337
Назва: Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)
Інші назви: Formation of the assortment policy of an enterprise in conducting foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "Dnipropetrovsk plant of food concentrates")
Автори: Цикало, Анастасія Євгеніївна
Ключові слова: ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ХАРЧОВІ КОНЦЕНТРАТИ, ЕКСПОРТНИЙ АСОРТИМЕНТ, ОПТИМІЗАЦІЯ
Дата публікації: січ-2022
Бібліографічний опис: Цикало А.Є. Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів») / А.Є. Цикало. – Д.: НТУ «ДП», 2022. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування асортиментної політики підприємства при здійсненні ЗЕД. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні засади формування асортиментної політики підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; виконано аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський завод харчових концентратів»; оцінено ефективність управління асортиментною політикою ПрАТ «ДКХК; обґрунтовано управлінські рішення щодо удосконалення формування асортиментної політики ПрАТ «ДКХК» при здійсненні ЗЕД; оцінено ефективність запропонованих управлінських рішень
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування асортиментної політики підприємства при здійсненні ЗЕД. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні засади формування асортиментної політики підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; виконано аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський завод харчових концентратів»; оцінено ефективність управління асортиментною політикою ПрАТ «ДКХК; обґрунтовано управлінські рішення щодо удосконалення формування асортиментної політики ПрАТ «ДКХК» при здійсненні ЗЕД; оцінено ефективність запропонованих управлінських рішень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160337
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_073м-20-2_Цикало.rar12,19 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титули_073м-20-2_Цикало.pdf248,82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.