Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160922
Назва: | Оптимальний вибір маркетингових заходів |
Автори: | Пістунов, І. М. Авраменко, С. В. |
Ключові слова: | маркетингові заходи |
Дата публікації: | 2008 |
Бібліографічний опис: | Пістунов І. М. Оптимальний вибір маркетингових заходів / І. М. Пістунов, С. В. Авраменко // Науковий вісник НГУ. – 2008. – № 2. – С. 94-98. |
Короткий огляд (реферат): | Методом экспертных оценок исследована эффективность различных видов рекламы в разрезе типов пред-
приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро-
приятий. The method of expert estimations explores efficiency of different types of advertising in the cut of types of enter- prises, developed and decided the mathematical model of optimum choice of promotional purposes. Методом експертних оцінок досліджено ефективність різних видів реклами в розрізі типів підприємств, розроблено та вирішено математичну модель оптимального вибору рекламних заходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160922 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра економіки та економічної кібернетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1-17.pdf | 131,12 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.