Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160922
Назва: Оптимальний вибір маркетингових заходів
Автори: Пістунов, І. М.
Авраменко, С. В.
Ключові слова: маркетингові заходи
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Пістунов І. М. Оптимальний вибір маркетингових заходів / І. М. Пістунов, С. В. Авраменко // Науковий вісник НГУ. – 2008. – № 2. – С. 94-98.
Короткий огляд (реферат): Методом экспертных оценок исследована эффективность различных видов рекламы в разрезе типов пред- приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро- приятий.
The method of expert estimations explores efficiency of different types of advertising in the cut of types of enter- prises, developed and decided the mathematical model of optimum choice of promotional purposes.
Методом експертних оцінок досліджено ефективність різних видів реклами в розрізі типів підприємств, розроблено та вирішено математичну модель оптимального вибору рекламних заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160922
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-17.pdf131,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.